CZECHOSLOVAK OCEAN SHIPPING, s.r.o.

patřící do skupiny CZECHOSLOVAK OCEAN SHIPPING GROUP je soukromá a plně nezávislá společnost založená v roce 1999 v České republice. Společnost poskytuje služby klientům jak v České a Slovenské republice, tak i zákazníkům na mezinárodním zasílatelském a námořním trhu. Zkušený a dynamický kolektiv získal velmi dobré vzdělání převážně na vysokých námořních školách. Náš tým hovoří anglicky, polsky, německy, rusky a vysoká profesní kvalifikace a zkušenosti nám pomáhají uspokojit všechny požadavky našich obchodních partnerů.


Hlavními aktivitami společnosti jsou:
  • zasilatelství - námořní, železniční, kamionové a letecké,
  • kontejnerová doprava po celém světě „FCL, LCL“ („door-to-door“),
  • pronájem a zprostředkování lodní tonáže,
  • dopravní pojištění,
  • nákup a prodej lodí,
  • poradenství.

Od roku 1999 si společnost vybudovala velmi dobré kontakty s neustále rostoucí skupinou důležitých zákazníků v ČR i SR. K poskytování co možná nejlepších profesionálních služeb pomáhá síť domácích i zahraničních agentů, lodních společností a obchodních partnerů. Nedílnou součástí skupiny CZECHOSLOVAK OCEAN SHIPPING GROUP je dalších pět společností:


C.O.S. - LOGISTICS, s.r.o.
Působí jako generální agent CZECHOSLOVAK OCEAN SHIPPING, s.r.o. pro Slovensko a Maďarsko.




SWORDFISH, s.r.o.
Hlavní obor činnosti je přeprava železniční, pozemní, letecká a námořní. Kontejnerová a kusová přeprava zboží. Speciální a IMO doprava. Odborná konzultační činnost.
 


VELA YACHTING, s.r.o.
Působí jako zprostředkovatelský agent s celosvětovou působností v oblasti výletních a sportovních jachet. Organizuje teoretickou a praktickou přípravu zájemců o získání průkazu způsobilosti jachetního kapitána všech stupňů, umožňující samostatnou obsluhu námořních jachet, výletních a motorových člunů na mořích a oceánech celého světa.


Český antarktický nadační fond
Vznikl v roce 2014 za účelem podpory vědeckovýzkumné činnosti zejména v oblasti výzkumu polárních oblastí, tj. Antarktidy a Arktidy.





C.O.S. - CREW MANAGEMENT, s.r.o.

Nabízí služby vysoce kvalifikovaných českých a slovenských námořníků na obchodních námořních lodích určených k převozu kusového a hromadného nákladu. Zkušení kapitáni, důstojníci a mužstvo, odborně zdatní, s dlouholetou námořní praxí, jsou připraveni nalodit se v kterémkoli světovém přístavu. Čeští a slovenští námořníci dosáhli světové úrovně. Společnost uzavírá posádkové smlouvy s rejdaři na celém světě. Dále nabízí zprostředkování hotelového personálu na výletních lodích a komplexní systém přípravy lodního personálu pro práci na námořních lodích podle mezinárodních předpisů.



CONTAINER SERVICES, s.r.o.

Společnost zabezpečuje nákup, prodej a pronájem použitých/nových námořních, skladových, kancelářských, chladících a speciálních kontejnerů. Dále nabízí samoobslužný skladový terminál v Senci, balení, vybalování, inspekci, skladování zboží a poradenské služby. Také zastupuje firmu TAKEUCHI.



Spoluprací s námi získáte:

  • Přístup k cenám a servisu opravdu široké palety dopravců „všech sort a velikostí“ (globální dopravci, „niche carriers“ i NVOCC), což Vám může dopomoci k přesně takovému servisu a ceně, kterou potřebujete a mnohonásobně zvýší možnost zajištění expedice zboží dle Vašich potřeb. Pečlivý a odpovědný výběr spolehlivých dopravců je pro nás samozřejmostí.
     
  • Přístup k celosvětové síti našich vlastních agentů, kteří budou ochotně a profesionálně nápomocni vašim zákazníkům v zahraničí.
     
  • Možnost uzavření čtvrtletních či pololetních kontraktů (cen) v oblasti námořní dopravy, kde nyní převažují cenové nabídky na měsíční bázi při trendu neustálého snižování cen.
     
  • „Pro-aktivní“ přístup našeho týmu k Vašim zásilkám a potřebám (aktualizace cen, monitorování obvyklých problémových částí přeprav v zájmu předcházení rizik, chyb či prodlev, zařízení „mezitypové“ přepravy typu „Sea-Air“, apod.).
     
  • Přístup k okamžitým individuálním konzultacím a poradenství v oblasti přepravy.
     
  • „Svého“ specialistu v operativě určeného právě Vám (samozřejmě se zástupem pro případ absence) včetně jeho dosažitelnosti „24/7“ (dle potřeby a dohody). Náš obchodní zástupce Vám bude samozřejmě nápomocen a k dispozici rovněž v maximální možné míře.
     
  • Sledování zásilek na naší webové stránce včetně možnosti jejího přizpůsobení Vašim potřebám "na míru". Používání těch „médií“, na které jste zvyklí a které preferujete (telefon, Skype, ICQ, e-mail na individuální či sdílenou skupinovou adresu při komunikaci, používání Vašich formátů objednávek a  nabídek pro usnadnění Vaší běžné agendy, apod.).
     
  • Přínos v optimalizaci nákladů a Vašeho času (např. dob přeprav, skladování,  administrativy) a díky minimalizaci „provozních nerváků“ v získání více času na svůj business.